Få styr på sikkerheden

Beskyt din virksomhed

Fremtiden har altid været usikker. Man ved derfor aldrig, hvornår der kan ske en ulykke, hvornår der opstår brand eller tyveri. Man må sørge for at få optimal sikkerhed, når det gælder om at beskytte virksomhedens vigtige dokumenter. Hvis man ikke sørger for optimal sikkerhed, kan man hurtigt miste mange penge. Det er derfor en god ide at have en backup løsning.

Drop de traditionelle backup løsninger

Mange virksomheder har stadig et forældet system, når det gælder backup. Traditionelle backup løsninger er dyre, og også mere risikable. Hvis man f.eks. ser på udskiftning af bånd. Man kan nemt komme til at glemme at skifte backup bånd, uden at fjerne kopi fra virksomheden. Dette er især hyppigt ved brand. Virksomheden vil blive efterladt med sårbare indtægter og faldende produktivitet samt indtjening. Med den digitale verdens mange muligheder kan man med online backup idag gøre mere med mindre budgetter og færre ressourcer. Det er smart!

Få online backup

Din virksomhed er meget mere sikker med et online backup system. Alle virksomhedens filer samet ét sted med et online backup. Man sikrer sig mod store udgifter til at genskabe tabte data. Hvis man ikke har et online backup, og der skulle ske en ulykke kan man risikere permanent datatab, som kan føre til tabt markedsposition. Det kan føre til at sætte virksomhedens eksistens på spil.
Det er derfor meget vigtigt, at man tænker sig om, når det gælder sikkerhedssystemer. Med online backup eliminerer man mange af de risci, der er forbundet med sikkerhed og backup.

Cloud storage

Cloud storage betyder, at dine data bliver lagret et sted ‘i skyen’, men du har adgang til dem via computeren, smartphone, app m.m. Cloud storage er dropbox stil. Nemt og enkelt!

Problemer med IT drift?

Har du problemer med virksomhedens IT drift, så få hjælp hos Athena.dk