Campingpladsen skal da kunne bookes online


Nutidens campister er langt fra fortidens primitive mennesker der ønskede at lave så tæt på naturen som muligt. Ikke fordi der er noget galt i at leve primitivt i en periode, men det er bare ikke det der kendetegner de moderne campister. Faktisk så er de fleste campingvogne i dag, indrettet med mere elektronik og flere smarte features end de fleste mennesker har derhjemme og som en effekt af dette, har campisterne også høje forventninger til de campingpladser de besøger. En del af disse forventninger er således at der er et godt og velfungerende online booking system, hvor de selv kan gå ind og foretage deres booking. De gider simpelthen ikke ringe til ti forskellige pladser og sidde og forklare i telefonen hvad det er de gerne vil have for så at få at vide at alt er optaget i den pågældende periode.

Men et booking system for campingpladser skal kunne meget mere end bare reservere en plads i en uge. For det første så har alle campingpladser en hjemmeside der præsenterer både pladsen og de tilhørende faciliteter og et Online Booking System skal naturligvis kunne integreres med denne hjemmeside, således at campisten kan booke lige netop den plads han ønsker. Hvas man kommer med fire børn der skal kunne lege og larme lidt, nytter det jo ikke at man er booket ind i et hjørne af pladsen hvor der skal være ro og fred hele dagen.

Andre forventninger man med rette kan have til et booking system for campingpladser, er at det kan integreres med pladsens økonomisystem, således at jeres medarbejdere ikke skal indtaste oplysninger der allerede ligger i jeres online booking system.Og systemet skal naturligvis også kunne opsættes så jeres kunder kan booke andre af pladsens faciliteter, det kunne være minigolf, eller poolen eller en omgang massage, eller hvad man nu har at tilbyde. Hvis der er mulighed for at optjene points eller rabatter undervejs, skal booking systemet selvfølgelig også kunne vise dette til kunderne.